donderdag 9 augustus 2012

Rustdag in Kep

Vandaag vroeg opgestaan om van de dag te genieten en vooral van het heerlijke ontbijtbuffet. De pannenkoeken met limoensap, bruine suiker, banaan en een likje honing waren mijn deel. Zo at ik er vier op. Dan nog wat yoghurt met muesli en wat lokale noodles, wat bananen en een paar stukken sinaasappel. Ik kon er tegen voor de rest van de dag. Alhoewel, rond de klok van half twee verorberden Koen en ik nog een pizza Hawai en nadien nog een smoothie van banaan, mango en ananas met slagroom. Dit wordt zwaar trainen bij mijn terugkomst.
De rest van de dag ging als volgt: neerliggen, draaien, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, draaien, zwemmen, smeren, draaien, zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, lezen, zwemmen, smeren, water drinken, draaien, opstaan, rondlopen, schrijven, niksdoen en rondkijken.
Weet je, het is nu 18.15u en eigenlijk ben ik moet van te luieren. Heerlijk dagje maar zo moeten er niet teveel zijn of ik loop de muren op. Morgen vroeg sta ik terug op met de konijnen (die slapen net iets langer dan de kippen), ga ik weer uitgebreid genieten van het ontbijtbuffet en nadien doen we een wandeling hier in het natuurpark vlakij. Daarna wordt het iets zoals in de tweede paragraaf. Dus vandaag bijzonder weinig nieuws.
Tot morgen.

1 opmerking:

  1. Willem geef belletje wanneer je vertrekken met jullie laatste vlucht ,met uur aankomst brussel . Moesten jullie vertraging hebben moet papa daar niet onnodig staan wachten . Geniet nog van jullie laatste dag grtjs Lu

    BeantwoordenVerwijderen